.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری

دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری همزمان با روز جهانی جهانگردی - 5 مهرماه - با رویکرد شعار سال "همدلی و همزبانی" و با تأکید بر معرفی جاذبه‌های ناشناخته و کمتر شناخته شده کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره  کل گردشگری مازندران به منظور افزایش آگاهی بیشتر جامعه از اهمیت و ارزش‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده‌ها و تفکرات نوین، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دومین دوره از این جشنواره را با رویکرد همدلی و همزبانی و تاکید بر معرفی جاذبه‌های ناشناخته و کمتر شناخته شده و با همکاری سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری برگزار می‌کند.

این جشنواره امسال در چهار محور عکس در دو سطح عمومی و حرفه‌ای، ایده‌های نو، خاطره‌نویسی و فیلم کوتاه 60 ثانیه‌ای برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا 31 مردادماه امسال تعیین شده و نتیجه داوری‌ها نیز پایان شهریورماه اعلام می‌شود و برگزیدگان در مراسم روز جهانی جهانگردی معرفی خواهند شد. جشنواره شرط سنی ندارد.

شرایط و ضوابط دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری به آدرس اینترنتی www.Irantourismfestival2.com قابل دسترسی است. برگزیدگان این جشنواره در هر حوزه جوایزی چون لوح افتخار، تندیس جشنواره و به ترتیب رتبه 5، 3 و 1 سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.338 seconds.